Հայրենագիտության երրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

Հրապարակիր հայրենագիտության բաժնի հղումը, գրիր, թե սեպտեմբերից մինչև այսօր քանի նյութ ունես հրապարակված։

Սեպտեմբեր 6 նյութ

Հոկտեմբեր 2 նյութ

Նոյեմբեր 7 նյութ

Դեկտեմբեր 7 նյութ

Հունվար 2 նյութ

Փետրվար 4 նյութ

Մարտ 3 նյութ

Ապրիլ 5 նյութ

Մայիս 2 նյութ

Պատումի տեսքով ներկայացրու քո երրորդ ուսումնական շրջանի աշխատանքը:

Ինձ համար շատ հետաքրքիր ուսումնական շրջան էր, մենք ուսումնասիրեցինք թեմաներ, որոնք ես շատ եմ սիրում ու ինձ շատ հետաքրքիր է։ Ուսումնական շրջանի սկզբում ուսումնասիրեցինք Հայ հեթանոս աստվածների մասին։ Ես իմացա Արամազդի, Վահագնի, Աստղիկի ու էլի շատ աստվածների ու իրենց տված շնորհների մասին։ Հետո ծանոթացանք առասպելներին։ Ես շատ սիրոցի Տորք Անգեղին ու նրա ուժը։ Իմ համարա ամենահետաքրքիրը նաև Հայկի ու Բելի մասին առասպելն էր, քանի որ մեր երկիրը հենց իր անունով է կոչվում Հայք, Հայաստան։ Մենք սովորեցիքն նաև Արա Գեղեցիկի և Շամիրամի, Վահագնի մասին։

Հայրենագիտության շնորհիվ մենք սովորեցինք նաև հայոց արքաներին մասին։ Ուրարտական թագավորությունից Արգիշտի առաջինն է հիմնել մեր Երևանը, այդ մասին ես տեսել ու լսել եմ նար Էրեբունի թանգարանում, որտեղ կա նաև Երևանի ծննդյան վկայագիրը։
Հետո ուսումնասիրեցինք Արտաշեսյաններին։ Ծանոթացանք մեր ամենասիրելի արքաներին՝ Արտաշեսին Առաջինին ու Տիգրան Մեծին։ Տիգրան Մեծի մասին ես գիտեմ նաև Արցախի Տիգրանակերտից, որտեղ իմ ընտանիքով եղել էինք ու ես տեսել եմ տիգրանակերտի պեղումներն ու հին քաղաքը։

Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր քեզ առավել հետաքրքիր։

Շատ նյութեր կային հետաքրքիր, բայց ես ամենաշատը սիրում եմ Տորք Անգեղի և Հայկի ու Բելի մասին մասին առասպելները։
Ինձ դուր են գալիս նաև մեր հայրենագետի ճամփորդությունները։

Իսկ նախագծերից իմ տոհմածառի մասին նախագիծն եմ շատ սիրել։

Ներկայացրեք  յուրաքանչյուր ամսվա աշխատանքը։

Կոնդ

Առասպել գամված Արտավազդի մասին


Բագրատունիներ

Իմ ծառզառթառը

ԱՄԱՆՈՐ ԵՎ ՎԱՆԱՏՈՒՐ

Հայրենագիտության առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Չինական բառեր

Մեսրոպ Մաշտոցի վայրերը

Բուսաբանական այգի

Որդան կարմիր

Առասպել Տորք Անգեղի մասին

Զատիկ տոնի մասին

Զատկի տոնը իմ ընտանիքում

Հայրենագիտության երրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

«Հայկ և Բել»-ը առասպել


Տեառնընդառաջ

Նոր տարին Հայաստանում և Հայաստանի ուտեստները


Մագաղաթ

Ճամփորդություն Ազատան-Գյումրի-Սարատակ

Ալեքսանդր Թամանյանի մասին

Մատենադարան

Մեսրոպ Մաշտոցի կյանքը

Հայկական խոհանոց

Նախնադայրան մարդը

Ծագումով որտեղի՞ց ես

Կոմիտասի անունը կրող վայրերը

Կոմիտասն արդի Հայաստանում՝ Երևանում Կոմիտասի անունը կրող վայրերի հետքերով

Հայաստանը մեր աչքերով


Արա Գեղեցիկ և Շամիրամ

Իմ Տոհմածառը կամ իմ ազգանվան պատմությունը


Երևան

Իմ բնակավայրը ՀԱՅՐԵՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *