Ուսումնական ձմեռ

Ամանորյա առաջադրանքներ

  1. Պատմեք արձակուրդի օրերին ձեր տեսած ամենահետաքրքիր ֆիլմի մասին:
    Ամանորի օրերին նայել եմ մի քանի ֆիլմեր, <Ֆորսաժը>, <Տանը մենակը> իսկ ամենաշատը ինձ հետաքրքիր էր <Три богатыря>, այն չնայած մուլտֆիլմ է, բայց շատ հետաքրքիր է։ <Три богатыря> մուլտֆիլմը ինձ շատ է դուր գալիս այդ մուլտֆիլմը նրա մասին էր, որ փրկում եին մարդկանց ու իրենց թագավորին ու թագավորությունը։ Նրանք էին Իվան Դաբրինա, Ալյոշա ու մի խոսող ձի ,որի անունը Յուլի է նաև մի խոսող վիշապ, որը նրանց ընկերն էր։Վիշապը երեք գլխանի է՝ անունը Գառինիչ։
  2. Ձայնագրեք ամանորյա ինքնատիպ բարեմաղթանքներ և կենացներ:

Շնորհավոր իմ բոլոր ուսուցիչներին և ընկերներին մաղթում եմ առողջություն և եռջանկություն, որ միշտ ձեր երազանքները կատարվի ու միշտ բարի սիրտ ունենաք։ Շնորավոր Ամանոր և սուրբ ծնունդ։

  1. Գրեք նամակ 2022-ին կամ պատմեք 2023-ի ձեր նախագծերի մասին:
  2. Պատմեք, թե ինչպես եք նշում Ամանորը, ինչպե՞ս եք ձևավորում ձեր տունը:
  1. Անդրադարձեք հետևյալ կետերից մեկին  կամ մի քանիսին:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *