«Ելք» ստուգատես

Ես Միքայելն եմ: Ութ տարեկան, շուտով կլինեմ ինը։ Ավարտեցի երրորդ դասարանը։ Գնում եմ դաշնամուրի։ ԱԼ․ Սպենդիարյանի անվան երաժշտական դպրոցում։ Ես այնտեղ սովորել եմ նվագել։ Այս նկարը իմ համերգներից մեկի ժամանակ է։

Երաժշտական դպրոցից բացի, ես գնում եմ նաև լողի ՝ Դավիթ Համբարձումյանի անվան ջրացատկի դպրոցում։ Այնտեղ սովորել եմ շատ լավ լողալ։

Ես կարճ ժամանակ գնացել եմ նաև կարատեի և ֆուտբոլի։ Այնտեղ պարապել եմ ու դարձել եմ շատ ուժեղ։

Հիմա պատմեմ դասերիս մասին։ Մենք մայրենիի դասերի ժամանակ անցել են շատ հետաքրքիր ու ուսուցողական դասեր։ Կարդացել ենք շատ հեքիաթներ։ Ինձ շատ դու են եկել «Աչքերի գանգատը», «Երբ մտքերը սառչում են օդում», «Ծիծեռնակին» բանաստեղծությունը։ Շատ բանաստեղծություններ սովորել ենք անգիր։ Մենք նաև հորինել ենք հեքիաթները։

Մաթեմատիկայի ժամանակ մենք սովորել ենք բազմապետկում և բաժանում, նաև երկնիշ ու եռանիշ թվերի։ Սովորել ենք մակերես և պարագիծ հաշվել: Խնդիրներ ենք լուծել ու ինքներս կազմել խնդիրներ։ ֆլեշմոբների ենք մասնակցել (բոլոր առարկաներից)։

Ես և շրջակայից անցել ենք շատ հետաքրքիր դասեր, կենդանիների բույսերի արևի ու լուսնի , աստղերի մասին։ Ջրի մասին ենք շատ հետաքրքիր դաս անցել, այցելել ենք ջրի գործարան։ Ընկեր Շուշանի հետ պղպեղ ու լոլիկ ենք աճեցրել։

English Report

My name is Micհael.I am a eight.I am scholboy.This year I have learnt many new thinigs.I can speak about seasons, i know months and weekdays,i can count from one to noe thousAnd.I can describe ma, my friends, my family and house.l can tell the exact time.l know tense forms: Simple Present and Present Continuous.

Итог учебного года

Я Микаел Кешишян, закончил 3 класс. Играю на пианино, хожу на плавание. После уроков читаю книги. Во время каникул езжу к  бабушке с дедушкой в деревню, там общаюсь с друзьями, катаются на велосипеде.

В этом учебном году мы решали кроссворды, изучали уроки по темам: времена года, рассказы про свой дом, друзей, одноклассников. Организовали флешмобы, снимали видео.

Больше всего мне понравился проект про мою семью, где рассказываю с кем и как я живу.

В следующем году я хочу осуществить проект «Как я провёл лето».

Իմ բլոգի բաժինները

Անհատական պլան 1

Ես և շրջակա աշխարհը 6

Հաշվետվություն 1

Մայրենի 31

Պատկերասրահ 2

անգլերեն 7

ռուսերեն 6

Ճամփորդություններ 8

Փետրվար
Թատրոն

Մարտ

Աշտարակ, շոկոլադի գործարան

Ապրիլ

Ջրի գործարան

Մայիս

Ապարանի ջրամբար

Հունիսի 1-ին իմ դասընկերները գնացին պաղպաղակի գործարան, իսկ ես չկարողացա, քանի որ այդ օրը ես գնացել էի ԱՏՎ հեռուսատաընկերություն և հյուր էի առաջին ծրագրին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *