Գիրք նվիրելու տոն

Այսօր Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրն է։ Այս օրը նաև գիրք նվիրելու օր է կամ գրքի տոն։ Ես այս օրը շատ եմ սիրում, քանի որ իմ սիրած գրքերն եմ նվեր ստանում, իմ ընկերներին եմ գրքեր նվիրում։ Ես շատ եմ սիրում կարդալ ֆուտբոլիստների մասին։ Դրա համար իմ մայրիկը ինձ նվիրեց իմ սիրած ֆուտբոլիստի մասին գիրքը ՝ Լուկա Կայոլի <Մեսսի>։ Ես այն հաճույքով կկարդամ, քանի որ մայրիսկ խոստացել է, որ երբ ավարտել կարդալ <Մեսսին> կգնի նաև իմ սրիած մեկ այլ ֆուտբոլիստի՝ Նեյմարի գիրքը։

«Լիոնել Մեսսին մոլորակի ամենաարդունավետ, սառնայուն, հետևողական ու հարգված ֆուտբոլիսներից է։ Այս ամենը և շատ ավելին կարող եք գտնել Լուկա Կայոլի գրքում, որտեղ ներկայացվում է ֆուտբոլային կառքի կայնքի պատմաթայունը։ Գրքում տեղ են գտել նաև բացառիկ հարցազրույցներ ֆուտբոլային հանճարին շատ լավ ճանաչողների և հենց իր Մեսսիի հետ։ Գիրքը պատմում է,թե մեծ ֆուտբոլիստ դառնալու համար ինչ դժվարությունների մեջով է ստիպված եղել անցել նա։ Ավելիին , գիրքը մանրակրկիտ ներկայացում է ֆուբոոլային կուռքի կյանքի պատմությունը»։

Սա հատված էր նախաբանից։ Ես այստեղ կգրեմ նաև գրքից հետաքրքիր հատվածներ ու Մեսսի մասին հետաքրքիր պամություններ։

18.03.

Մեսսի

Մեսին շատ էր սիրում միս ուտել և ուներ լանգետ պատրաստելու իր հատուկ բաղադրատոմսը։ Մեսին այդ ճաշատեսակւը պարսատում էր շատ մեծ սիրով ու դրա համար մսավաճառից գնում էր հատուկ միս։ Մեսսին նաև շոկոլադ էր շատ սիրում և ալֆախորես էր սիրում։ Ալֆախորեսը կարամելի միջուկով արգենտինական ավանդայան թխվածքաբլիթ է ազգային դելիակտես է ։ Այս մասին գրքում պատմում է Մեսսի մայրիկը, ով նրան Լեո էր ասում․․․․․․․․․․․․․․․

20.03

Մեսսին Ֆուտբոլ խաղալ սիրել է շատ մանկուց և իր երկու եղբայրների և մորաքրոջ երկու տղաներիհետ միշտ բակում խաղացել են ֆուտբոլ։ Նրա եղբայրներն էին Մաթիասը, Ռոդրիգոն։ Տատիկը Սելիան գրքում հիշում է Մեսսիի մանկությունից շատ հատվածներ։ Նա պատմում է թե ինչպես էին տղաներով ֆուտբոլ կամ ոտքով թենիս խաղում ու Լեոն հաճախ լացելով տուր էր գալիս, իսկ դա նշանակում էր, որ կամ պարտվել է կամ մեծ տղաները նրան խաբել են,-հիշում է Մեսսիի մայրիկը։

Գիրքը ինձ շատ է դուր գալիս, քանի որ իմ սիրած ֆուտբոլիստի մասին է։

27.03

Մսիիին հենց տատիկն է տարել ֆուտբոլի և պնդել, որ նրան ընդունեն ու նա խաղա։ Մեսսին թիմում ամենացածրահասակն էր և քանի որ նա ամենափոքրն էր թե տարիքով թե մարմնով բոլորոը վախենում էին նրան գնդակ փոխանցել, բացի տատիկից ու նա անընդհատ բղավում էր ու պնդում որ գնդակը փոանցեն Լեոին ։ Տաիկը հավատացել է Մեսսիի ուժերին և դա իրականացել է։ Տատիկը մահացել է, երբ Մեսսին 10 տարեկան է եղել։ Երևինրա տատիկը երկնքից տեսնում է Մեսսիի հաջողությունները։


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *